СВОЄЧАСНЕ ПРИБИРАННЯ ЗАПОРІЖЖЯ ВІД ОПАЛОГО ЛИСТЯ – ПІД СЕРЙОЗНОЮ ЗАГРОЗОЮ ЗРИВУ!

0
174

Протягом жовтня-листопада до комунального підприємства «Наше місто» надходить чимало заяв і скарг від жителів Запоріжжя щодо скупчення у дворах опалого листя.

Для того, аби у максимально короткий термін зробити запорізькі двори набагато охайнішими та чистими, підприємство оголосило конкурс на пошук виконавців робіт з вивезення опалого листя. ТЕНДЕР ОРГАНІЗОВАНО ТА ПРОВЕДЕНО ВІДПОВІДНО ДО ВИМОГ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА, МАКСИМАЛЬНО ПРОЗОРО ТА НА ЗАСАДАХ СПРАВЕДЛИВОЇ КОНКУРЕНЦІЇ.

Довідка:
Згідно з рішенням Запорізької міської ради від 28 вересня 2016 № 32 «Про внесення змін до Програми розвитку та утримання житлово-комунального господарства м. Запоріжжя на 2016-2018 роки, затвердженої рішенням міської ради від 25.12.2015 № 25» були виділені бюджетні кошти на виконання послуг з прибирання, навантаження та вивіз листя в осінньо-зимовий період у Запоріжжя у розмірі 13 743 611 гривень.

На виконання Закону України «Про публічні закупівлі» тендерним комітетом КП «Наше місто» було розроблено та затверджено тендерну документацію. Зокрема, були встановлені основні кваліфікаційні вимоги до учасників, а саме: наявність обладнання, техніки та матеріально-технічної бази та наявність працівників відповідної кваліфікації.

7 жовтня 2016 року в системі електронних закупівель «Prozorro» було оприлюднене оголошення про проведення процедури закупівлі, розміщено усі необхідні документи, в яких зазначені вимоги до учасників. Також були встановлені строки, протягом яких учасники могли звернутись до Замовника (КП «Наше місто») за роз’ясненнями щодо зазначених послуг та підготувати всі необхідні документи. Кінцевий термін подання тендерних пропозицій було визначено 8 листопада 2016 року.
У цей день було подано тендерні пропозиції від чотирьох учасників: ПП «БІЗНЕС-ОФІС № 6», ТОВ «ЕКО-СІЧ», ТОВ «УМВЕЛЬТ-Запоріжжя», ТОВ «ДЕЛЬТАІНВЕСТ».

Слід зазначити, що всі учасники, крім ПП «БІЗНЕС-ОФІС № 6», оприлюднили свої документи для перегляду, тобто кожний громадянин України мав можливість ознайомитись з підрядниками. Також під час аналізу та розгляду тендерних пропозицій було встановлено, що всі документи в складі тендерної пропозиції, які подані ПП «БІЗНЕС-ОФІС № 6» мають статус «КОНФІДЕНЦІЙНО» (!!!), у тому числі: технічні умови, технічна специфікація, документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям, уставні та інші документи. Закритість інформації під час проведення публічних торгів є грубим порушенням основних принципів Закону «Про публічні закупівлі», оскільки приховування документів від інших учасників, правоохоронних органів, контролюючих та громадян СВІДЧИТЬ ПРО КОРУПЦІЙНІ НАМІРИ УЧАСНИКА!

Крім того, учасником ПП «БІЗНЕС-ОФІС № 6» було надано гарантій лист про залучення до виконання послуг загалом лише 100 осіб, що суперечить вимогам Замовника. Адже в умовах тендеру було чітко зазначено: залучення не менше 100 працівників на кожний із 7-и районів Запоріжжя.

Більше того, даний учасник торгів на вимогу тендерного комітету не надав копію рішення засновників ПП «БІЗНЕС-ОФІС № 6» щодо призначення директора для підтвердження права підпису договорів та інших документів.

У свою чергу ТОВ «ДЕЛЬТАІНВЕСТ» не надало інформації про наявність в будь-якого транспорту, техніки або спецтехніки для надання послуг з вивозу листя.

Як наслідок, тендерний комітет КП «Наше місто» ухвалив рішення, у якому зазначено причини відхилення пропозиції ПП “БІЗНЕС-ОФІС № 6” та ТОВ “ДЕЛЬТАІНВЕСТ”. Дане рішення було офіційно оприлюднене 11 листопада 2016 року. Переможцями прозорого і публічного тендеру визначено ТОВ «ЕКО-СІЧ», ТОВ «УМВЕЛЬТ-Запоріжжя».

Здавалося б, поставлено крапку у торгах – у чесному змаганні виявлено переможців. На превеликий жаль і, у першу чергу, для сотень жителів Запоріжжя – ні!

Адже 15 листопада 2016 року ТОВ «ДЕЛЬТАІНВЕСТ», а наступного дня і ПП «БІЗНЕС-ОФІС № 6» подали скаргу до Антимонопольного комітету на рішення тендерного комітету. Строк розгляду скарги оскарження становить 15 робочих днів з дати початку її розгляду.

Саме тому, на даний час відповідно до рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель ТЕНДЕРНА ПРОЦЕДУРА – ПРИЗУПИНЕНА!

Відтак КП «Наше місто» ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо закупівлі, у тому числі, УКЛАДАННЯ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ.
А це означає, що КУПИ ОПАЛОГО ЛИСТЯ «ПРИКРАШАТИМУТЬ» ДВОРИ ЗАПОРІЖЦІВ ЩЕ ЩОНАЙМЕНШЕ 2 ТИЖНІ!

Звичайно, КП «Наше місто», як соціально відповідальне та законослухняне підприємство, дочекається висновків Антимонопольного комітету України, який обов’язково розставить усі крапки над «І».

Однак незрозумілою і безвідповідальною є позиція аутсайдерів тендеру – ТОВ “ДЕЛЬТАІНВЕСТ” та ПП “БІЗНЕС-ОФІС № 6”. Схоже, що ці підприємства затягують завершення тендерної процедури з єдиною метою – лобіювання власних інтересів. На інтереси та комфортні умови проживання для жителів Запоріжжя їм, напевне, наплювати!

ЗАЛИШТЕ ВІДПОВІДЬ