Олександр Ніколаєнко: «Особисте спілкування із громадянами має бути одним із пріоритетів у роботі для керівників комунальних підприємств, які надають послуги населенню»

0
290

Протягом І-го півріччя 2017 року генеральний директор комунального підприємства «Наше місто» Олександр Ніколаєнко провів 50 прийомів громадян. Їх відвідали понад 300 запоріжців. Протягом особистого спілкування з очільником комунального підприємства городяни порушували питання щодо ремонту інженерних мереж (44% звернень), ремонту конструктивних елементів будинку (29% звернень), ремонту покрівлі (13% звернень), щодо тарифу на послугу з утримання будинку і прибудинкової території (5% звернень) тощо.

– Я не здивований, що люди звертаються безпосередньо до керівника підприємства з великою кількістю прохань стосовно вирішення їхніх жилого-комунальних проблеми. Адже цих проблем накопичилося вдосталь, а над їх системним вирішенням не працювали впродовж останніх років. Крім того, напевне, запоріжці повірили комунальному підприємству «Наше місто», яке поступово наводить лад у житловому фонді Запоріжжя, – вважає Олександр Ніколаєнко.

Загалом під час особистих прийомів зареєстровано 110 письмових звернень, на решту звернень надано роз’яснення безпосередньо під час прийомів. В оперативному режимі було позитивно розглянуто кілька десятків письмових звернень.

Наприклад, у короткий термін було вирішене питання, з яким звернувся громадянин Бойченко Є.Г., який мешкає по вул. Яценка, 8: після відповідних доручень генерального директора КП «Наше місто» у будинку виконали заміну стояка каналізації з 1-го по 5-й поверх. А запоріжанин Піддубний М.П., який проживає по пр. 40-річчя Перемоги, 63, звернувся з проблемою протікання  покрівлі та відновлення електропроводки. Вже невдовзі тук виконали ремонт покрівлі та машинним приміщенням, а також відновили електропостачання у квартирі заявника.

Позитивно вирішене і звернення громадянки Іванової Л.П., котра проживає по вул. Козача, 49а. Вона просила замінити інженерні мережі, відремонтувати міжпанельні шви, покрівлю тощо. У результаті було здійснено заміну інженерних мереж холодного та гарячого водопостачання, централізованого опалення, циркуляційного трубопроводу та каналізації; поміняно запірну арматуру; відновлено герметизацію стиків стінових панелей ряду квартир, здійснено ремонт м’якої рулонної покрівлі 2-го під’їзду та ремонту цоколю, відновлено примикання вимощення до цоколю.

І таких прикладів позитивного вирішення питань, з якими звертаються запоріжці особисто до генерального директора комунального підприємства «Наше місто» Олександра Ніколаєнка під час особисто прийому, можна наводити десятки.

Слід зазначити, що відповідно до Закону України «Про звернення громадян» керівники комунальних підприємств, установ та закладів мають проводити особисті прийоми громадян не рідше, ніж один раз на місяць.

– Дійсно, існує норма Закону щодо періодичності проведення особистих прийомів. Проте, я прийняв рішення проводити прийоми не один раз на місяць, а двічі на тиждень. Чому? Адже я переконаний, що у такий спосіб, по-перше, я отримую безцінну інформацію «знизу» щодо реального стану справ у житловому господарстві. А, по-друге, як керівник комунального підприємства, я можу реально прискорити вирішення тієї чи іншої проблеми, від якої люди потерпають довгі роки. І взагалі я важаю, що особисте спілкування із громадянами має бути одним із пріоритетів у роботі керівників комунальних підприємств, які надають послуги населенню, – зазначив генеральний директор комунального підприємства «Наше місто» Олександр Ніколаєнко.

ЗАЛИШТЕ ВІДПОВІДЬ